ثروتسازی با هیپنوتیزم


» مکعب روبیک در معاملات املاک

 مکعب روبیک در معاملات املاک

سوالی که در این جا پیش می آید این است که مگر کار مشاورین املاک حل کردن مکعب روبیک است؟ اصلا این دو به هم مربوط نمیشوند! برای پاسخ به سوالاهایتان و همچنین درک موضوع این تایپیک توصیه میشود به ادامه مطلب توجه کنید:


آیا حل کردن مکعب روبیک معاملات املاک را بلدید؟


اگر یک مکعب روبیک به‌هم‌ریخته نشده را فقط با چهار حرکت به هم بریزیم و از کسی که حل کردن آن را بلد نباشد بخواهیم آن را حل کند، حتی اگر او شخصی فوق‌العاده سخت‌کوش و بسیار باهوشی باشد، بدون تردید آن‌قدری طول خواهد کشید که خسته و ناامیدانه از حل کردن مکعب صرف نظر کند. 


اما اگر کسی اصول حل کردن مکعب را یاد بگیرد، حتی اگر یک فرد کم‌هوش، کم استعداد و بی‌اراده باشد، حل کردن مکعب روبیک برایش آب خوردن خواهد بود و در کمتر از چند دقیقه آن را پیروزمندانه حل خواهد کرد.


کار مشاور املاک دقیقا مانند حل کردن مکعب روبیک کاری ساده است به این شرط که راه درست را بدانید و کار بسیار سخت و ناامید‌کننده‌ای است اگر راه درست آن را یاد نگیرید.


این وبلاگ نکات حقوقی و کلیدی اصول حل کردن مکعب روبیک مشاوره املاک را به شما یاد خواهد داد.


در حل مکعب روبیک، اگر حرکت اشتباهی برای حل کردن مکعب انجام دهید، در مرحله بعد کار چندین برابر سخت‌تر می‌شود.


در تلاش برای متقاعد کردن متقاضیان ملک نیز، هر تلاش اشتباهی که انجام دهید، کار برایتان سخت‌ تر می‌شود.

 

پس بهتر است قبل از هر تلاش اشتباهی راه درست را بیاموزید. بعد از یادگیری راه درست، دیگر نیازی به اراده قوی برای زیاد کار کردن، محدود کردن تفریحات و نگرانی بابت میزان کسب درآمد عالی و فکر دائمی به سرنوشت


اگر آژانس املاکی که قصد دارید در آن فعالیت کنید خوش‌نام باشد، به کسب اعتبار شما کمک شایانی خواهد کرد و اگر هرروز با پشتکار، فکر و تلاش به مطالعه و مشاوره بپردازید، مسیر پیشرفت را طی خواهید کرد. 


ولی اگر دفتر املاک، یک آژانس بدنام باشد که شما از روی کم‌تجربگی برای فعالیت در آن مشغول به کار شوید، نه‌تنها رشدی نخواهید کرد، بلکه سقوط هم می‌کنید. 


معمولا در این بنگاه‌ها، نه‌تنها به مراجعین سرویس‌ مناسبی نمی‌دهند، بلکه مطالبه حق کمیسیون بیشتری نیز می‌کنند. 


اگر از روی ناآگاهی کارتان را در این آژانس‌ها شروع کنید، دقیقا مانند این است که با چتر نجات در جایی مثل باتلاق فرود بیایید و هرچه دست‌وپا بزنید، بیشتر در آن فرو می‌روید.


حالا که به اهمیت این موضوع واقف شدید، در انتخاب دفتر املاک با وسواس بیشتری عمل کنید.

 

اگر لازم است یک ماه در آژانس‌های مختلف که به نظر عالی می‌رسند رفت‌وآمد کنید. 

حتی به‌عنوان متقاضی به آن‌ها مراجعه کنید و با دقت همه‌چیز را زیر نظر بگیرید. 


با این روش با نوع پذیرش، آداب برخورد و سطح اطلاعات مشاورین آن‌ها آشنا می‌شوید. 

با بررسی تمام جوانب، نسبت به انتخاب حرفه‌ای‌ترین آژانس املاک منطقه مورد نظر اقدام کنید. برای پرواز به اوج باید در جایی باشید که اطرافتان پر از عقاب باشد. 


برای شروع فعالیت، در انتخاب آژانس املاک اگر معیارهای لازم از درجه خوب تا عالی را نداشت، در اولین فرصت بدون درنگ، آنجا را ترک کنید.


شناسنامه

آژانس املاک حکم شناسنامه کاری شما را دارد. از روزی که آنجا شروع به کار می‌کنید، متقاضیان املاک، شما را به‌عنوان مشاور آن دفتر املاک میشناسند. 

حتی بدون اینکه خودتان متوجه باشید، بسیاری از اصول و ترفندهای املاک را آنجا می‌آموزید.

 به‌این‌ترتیب اصول اولیه کار املاک در ذهنتان نقش می‌بندد. در واقع الفبای کار املاک‌ را در آن آژانس می‌آموزید.


راز ماندگاری!

«وقتی یک‌دانه می‌کاری، هزاران هزار دانه می‌شود، همه‌اش برای تو.» هر تلاشی که امروز انجام می‌دهید هم به نفع امروزتان است، هم میتوانید از آن در آینده بهره‌ ببرید.

اگر در یک آژانس املاک مدتی فعالیت کنید و سختی‌های احتمالی آن را تحمل‌کنید، موفقیت شما چند برابر خواهد شد.

 

مطمئن باشید مشتریانی که قبلا داشتید و برای آن‌ها دلسوزانه کار انجام داده‌اید، اگر روزی دوباره به مشاوره ملکی نیاز داشته باشند، سراغ شما خواهند آمد.

 

در بلندمدت نام افراد فراموش می‌شود ولی آدرس دفتر املاک چون با حافظه تصویری در مغز انسان ثبت می‌شود، بهتر در خاطر شخص می‌ماند.

 

حتی اگر آن‌ها، شماره تلفن شما را گم‌کرده باشند، به‌سادگی آژانس املاک و شما را پیدا می‌کنند.


اما اگر آژانس املاک خود را عوض کرده باشید، مشتریانی که قبلا برای آن‌ها وقت و انرژی گذاشته‌اید، دیگر به‌سادگی نمی‌توانند شما را پیدا کنند. البته در بعضی موارد ممکن است 


شماره تماس شما را داشته باشند یا اینکه شما باید وقت و انرژی بگذارید و به همه آن‌ها پیام بدهید که دفتر املاک خود را عوض کرده‌اید؛ اما ماندگاری در یک آژانس املاک، اعتبار ویژه‌‌ای برای شما ایجاد می‌کند.


کسب اعتبار

 اعتباری که از ماندن در یک آژانس املاک ایجاد می‌شود بسیار بالاتر از پول و دارایی است. هر روز که شما آنجا فعالیت می‌کنید، باعث آشنایی شما با حداقل یک یا چند مشتری می‌شود. 


در واقع حسن انجام کار و مورداطمینان بودن شما برای در اختیار گرفتن بزرگ‌ترین دارایی مادی متقاضیان، مالکان و سازنده‌ها را نشان می‌دهد.


اعتماد، بزرگ‌ترین ثروت

اعتماد مردم موضوع بسیار مهمی است که به‌سادگی به دست نمی‌آید.

 

هیچ فردی اجازه نمی‌دهد یک شخص غریبه وارد حریم زندگی او شود؛ اما به‌واسطه شغل املاک تا حدی به شما اعتماد و اطمینان دارند که نه‌تنها خصوصی‌ترین مکان‌های زندگی‌شان را به شما نشان می‌دهند حتی گاهی رازهای زندگی خود را که برای هیچ‌کس بازگو نکرده‌اند، با شما در میان می‌گذارند تا شاید بتوانید گره مشکلات آن‌ها را باز کنید.


 البته این موضوع، حساسیت این حرفه را نشان می‌دهد. پس باید حسن اعتماد مشتریان را پاس بدارید و با رازداری و حفظ اسرار آن‌ها، فقط تمرکزتان بر رفع مشکل آن‌ها و به سرانجام رساندن خواسته آن‌ها باشد.



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده